wtorek, 14 czerwca 2016

MATCH #1

Nieco przerwy miałam w pisaniu na blogu, ale już powracam!
W dniu 15 maja doczekałam się swojego pierwszego matchu!

                                         Livingston, New Jersey
                           Dwójka dzieci: dziewczynka 7 lat, chłopiec 5 
                           Dodam, że była to single mom, pani adwokat

Niestety nie miałam okazji ich lepiej poznać, chociażby na skypie, bo po wymianie kilku maili hostka nagle ucichła i mi nie odpisywała. Nie wytrzymałam, więc napisałam do niej kolejnego maila, czy nadal jest mną zainteresowana i jak się okazało nie odzywała się, bo postanowiła przedłużyć program z ich obecną au pair.
No cóż, szkoda tylko, że siedziała mi na profilu o tydzień za długo, przez co nie byłam widoczna dla innych rodzinek.
Pozostało mi tylko czekać




                               


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz