sobota, 30 kwietnia 2016

The beginning

Siema, cześć, elo!

  Przyznam się, że nigdy wcześniej nie prowadziłam bloga (tumblr się chyba nie liczy, nie?) i mam wątpliwości co do tego czy dobrze mi to pójdzie.
Nie no, żartuje. Oczywiście, że sobie z tym poradzę.
  Głównie na tym blogu chciałabym na bieżąco opisywać co sie u mnie dzieje, a szczególnie w życiu au pair! Tak, właśnie dlatego go założyłam.
  Przez dwa lata myślałam nad wylotem do USA jako au pair'ka i przez ten czas czytałam mnóstwo blogów dziewczyn, które oficjalnie zaczęły życie w Ameryce i powiem Wam, że własnie dzięki temu zdecydowałam się, że sama zrobię wszystko (no może prawie wszystko), żeby również zasmakować życia za oceanem! Pamiętam, że już od dziecka jarały mnie stany, więc dlaczego dalej tego nie ciągnąć?
  Mam nadzieję, że blog ten także pomoże innym dziewczynom w podjęciu decyzji o wylocie (tak jak mi) i ułatwi cały proces aplikacyjny w wybranej agencji.

 Do następnej notki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz